Στην πραγματικότητα ο Ναπολέων έκανε ένα γρήγορο πέρασμα στη σελίδα 173 του Έγκλημα και Τιμωρία (στην πρωτότυπη Ρώσικη έκδοση), αλλά ο Ντοστογιέφσκι εστιάζει αλλού εκείνη τη στιγμή και δεν τον αναφέρει.
Εννοείς δεν τον αναφέρει να περνάει ως φυσική παρουσία, αλλά όχι ότι δεν αναφέρεται κιόλας. Να φανταστείς αναφέρεται ακόμα και στην τελευταία έκδοση της Βόρειας Κορέας, σχολιασμένη από τον ίδιο τον Κιμ Γιονκγκ Ιλ (ο οποίος βέβαια είχε δει μόνο την ταινία, να τα λέμε αυτά).
Στην πραγματικότητα ο Ναπολέων έκανε ένα γρήγορο πέρασμα στη σελίδα 173 του Έγκλημα και Τιμωρία (στην πρωτότυπη Ρώσικη έκδοση), αλλά ο Ντοστογιέφσκι εστιάζει αλλού εκείνη τη στιγμή και δεν τον αναφέρει.
ReplyDeleteΕννοείς δεν τον αναφέρει να περνάει ως φυσική παρουσία, αλλά όχι ότι δεν αναφέρεται κιόλας. Να φανταστείς αναφέρεται ακόμα και στην τελευταία έκδοση της Βόρειας Κορέας, σχολιασμένη από τον ίδιο τον Κιμ Γιονκγκ Ιλ (ο οποίος βέβαια είχε δει μόνο την ταινία, να τα λέμε αυτά).
ReplyDeleteΠφφφφ... σιγά.
ReplyDeleteΟύτε μία έκρηξη, ούτε μία τόσο δα εκρηξούλα.
Τι σόι στριπ είναι αυτό?!
Κοίτα, τώρα δεν είναι εντυπωσιακό, είναι αλήθεια. Φαντάσου όμως στην εποχή του πόσο σοκαριστικό πρέπει να ήταν.
ReplyDeleteΑααα, ντα, ντα! Ταβάριτς Μολότωφ. Γιεκεί που βόσκαμε τα πρόβατα στην ουκρανέσκαγια γκουβέρνια…
ReplyDeleteDostoyevsky's stolen sex videotape.
ReplyDeleteΤο επόμενο θα είναι το "Πριόνι του Nabokov";
ReplyDeleteDamn spoilers!
ReplyDelete