Εμένα το #1 μου άρεσε περισσότερο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σ'αυτό εδώ οι παραγωγοί αλλάξανε τον σκηνοθέτη? 2 ώρες χαμένες και γινόταν και τις πουτάνας στα Village... Τα λεφτά μας πίσω!
Σοφία, είναι αλήθεια, ότι πριν από εμένα υπήρχε και άλλος που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει φώτοσοπ:
ο Φρόϋντ.
Αλλά ας προσέξουμε με την ευκαιρία το έργο που έχουμε μπροστά μας. Αν προσέξετε, ο πύργος γέρνει πίσω σε στάση ας πούμε ηρεμίας και χαλάρωσης όταν δεν υπάρχει το μπαλονάκι και έχει ένταση όταν αυτό εμφανίζεται. Αυτό, με κανόνες οπτικής αντίληψης να οφείλεται στο γεγονός ότι το στοιχείο του μπαλονιού προκαλεί την στρέβλωση, λόγω της ασυνείδητης προσπάθειας του ματιού να ισορροπήσει την εικόνα με αντίρροπες εντάσεις.
Μια πιο φροϋδική προσέγγιση, θα μας ανάγκαζε να πιάσουμε τον ίδιο τον μύθο: Τι είναι η ραπουνζέλ μέσα στον πύργο; Τι συμβολίζουν τα μαλλιά; Ας πούμε, στα βαλκανικά παραμύθια με τα οποία υποτίθεται ότι είμαστε πιο οικείοι, τα μαλλιά είναι ο "ποταμός". Ο δε πύργος, είναι σαφώς φαλλικό σύμβολο. Ίσως ο μύθος της Ραπουνζέλ να είναι μια πολύ βαθειά αλληγορία για τον πατέρα -θεό του οποίου πρέπει να γλύψεις το παπάρι για να πάρεις το χρίσμα και να γίνεις πχ προμηθέας, ή απλά χρισμένος. Αυτή η ερμηνεία επιδέχεται αντιρήσεις.
Η πιο πιθανή, τελικά ερμηνεία είναι ότι κάποια στιγμή, όρθιος μπροστά στην λεκάνη της τουαλέτας, ο δρ Σαλέπι ζοριζόταν, και ζοριζόταν, αλλά δεν γινόταν τίποτα... Ούτε ένα πλίτς! Αυτή η τελευταία ερμηνεία εξηγεί θαυμάσια και την ένταση του πύργου...
Σε αυτό το σημείο, ο Γούντι Άλλεν θα έβρισκε κάποια έξυπνη περιαυτολογία να πει.
suspicious..
ReplyDeleteεγω λεω να κανεις κοπι-πέιστ τον πύργο γιατι ειναι διαφορετικός σε καθε καρε και, όχι τιποτα, αλλα θα μπερδεύεται ο κόσμος
ReplyDeleteΑυτά τα κάνει μόνο ο ινκσίτουκόμικξ.
ReplyDeleteοχι, τα καναν κι αλλοι Πριν...
ReplyDeleteΕ... ήρθε και η δική σου σειρά. Ο λαός ψηφίζει copy-paste!
ReplyDeleteΒλέπω ότι στο #2 φύσηξε αεράκι και έδιωξε αυτές τις κουτσουλιές στο ουρανό.
Εμένα το #1 μου άρεσε περισσότερο.
ReplyDeleteΔεν μπορώ να καταλάβω γιατί σ'αυτό εδώ οι παραγωγοί αλλάξανε τον σκηνοθέτη?
2 ώρες χαμένες και γινόταν και τις πουτάνας στα Village...
Τα λεφτά μας πίσω!
η αλήθεια είναι ότι το #2 δεν έχει την ίδια δυναμική με το #1 - τα κτίρια έδειχναν λίγο κουρασμένα
ReplyDeleteεχει ομως καλυτερη φωτογραφία
ReplyDeleteΣτο τρίτο θα μάθουμε επιτέλους γιατί ποτέ δεν βγαίνει η Ραπουνζέλ; Ελπίζω πάντως να μην χτενίζει τα μαλλιά της γιατί θα ξημερωθούμε.
ReplyDeleteΕ... είχαν πάρει πολωνό φωτογράφο.
ReplyDeleteΑλλωστε είναι must στο Hollywood.
Από ενδυματολόγο όμως... χέσε μέσα!
Σοφία, είναι αλήθεια, ότι πριν από εμένα υπήρχε και άλλος που σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει φώτοσοπ:
ReplyDeleteο Φρόϋντ.
Αλλά ας προσέξουμε με την ευκαιρία το έργο που έχουμε μπροστά μας. Αν προσέξετε, ο πύργος γέρνει πίσω σε στάση ας πούμε ηρεμίας και χαλάρωσης όταν δεν υπάρχει το μπαλονάκι και έχει ένταση όταν αυτό εμφανίζεται. Αυτό, με κανόνες οπτικής αντίληψης να οφείλεται στο γεγονός ότι το στοιχείο του μπαλονιού προκαλεί την στρέβλωση, λόγω της ασυνείδητης προσπάθειας του ματιού να ισορροπήσει την εικόνα με αντίρροπες εντάσεις.
Μια πιο φροϋδική προσέγγιση, θα μας ανάγκαζε να πιάσουμε τον ίδιο τον μύθο: Τι είναι η ραπουνζέλ μέσα στον πύργο; Τι συμβολίζουν τα μαλλιά; Ας πούμε, στα βαλκανικά παραμύθια με τα οποία υποτίθεται ότι είμαστε πιο οικείοι, τα μαλλιά είναι ο "ποταμός". Ο δε πύργος, είναι σαφώς φαλλικό σύμβολο. Ίσως ο μύθος της Ραπουνζέλ να είναι μια πολύ βαθειά αλληγορία για τον πατέρα -θεό του οποίου πρέπει να γλύψεις το παπάρι για να πάρεις το χρίσμα και να γίνεις πχ προμηθέας, ή απλά χρισμένος. Αυτή η ερμηνεία επιδέχεται αντιρήσεις.
Η πιο πιθανή, τελικά ερμηνεία είναι ότι κάποια στιγμή, όρθιος μπροστά στην λεκάνη της τουαλέτας, ο δρ Σαλέπι ζοριζόταν, και ζοριζόταν, αλλά δεν γινόταν τίποτα... Ούτε ένα πλίτς! Αυτή η τελευταία ερμηνεία εξηγεί θαυμάσια και την ένταση του πύργου...
Σε αυτό το σημείο, ο Γούντι Άλλεν θα έβρισκε κάποια έξυπνη περιαυτολογία να πει.
Ρε συ 11th Hussars! Για τράβα στην Balaklava να δεις αν έρχομαι…
ReplyDeleteΚαι ιδού γιατί δεν θα διαβάσω φρόυντ τα επόμενα 12 χρόνια τουλάχιστον.
ReplyDeleteΘα μιλήσετε με τον δικηγόρο μου.
ReplyDeleteΈχω εμπιστοσύνη στην ιστορία και πιστεύω ότι θα με δικαιώσει.
Η ιστορία θα με δικαιώσει!