Δεν είναι τίποτα: απλώς ο Δρ Σαλέπι-Ζεστό-Σαλέπι παρεξηγήθηκε που κάποιος προχωράει την πρωτοπορία που ξεκίνησε ο ίδιος πιο μπροστά, προσθέτοντας 2 άσπρα τετράγωνα στα 4 μαύρα τετράγωνα του… Ω, εγώ ξέρετε, η μοντέρνα τέχνη…
Είναι θέμα παράκαμψης αρμοδιοτήτων. Πως αποφασίστηκε να παρουσιάζεται η συλλογή Κωστάκη από Αθηναίο; Αίσχος! Η ρώσικη πρωτοπορία είναι αρμοδιότητα της Θεσσαλονίκης!
εδώ που τα λέμε, ο institucomix έχει τα δίκια του - δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η σκακιέρα είναι του Κασπάροφ, και η χρήση του ονόματός του γίνεται μόνο χάριν εντυπωσιασμού, χωρίς να προσφέρει κάτι το ουσιαστικό το σχέδιο.
επιπλέον, το ξέρω κι εγώ ότι ο Κασπάροφ δεν έχει διαβάσει Φρόιντ..
φτηνό, αλλά μ' αρέσει.
ReplyDeleteπάνω που θα το κατέβαζα..
ReplyDeleteΔεν είναι τίποτα: απλώς ο Δρ Σαλέπι-Ζεστό-Σαλέπι παρεξηγήθηκε που κάποιος προχωράει την πρωτοπορία που ξεκίνησε ο ίδιος πιο μπροστά, προσθέτοντας 2 άσπρα τετράγωνα στα 4 μαύρα τετράγωνα του…
ReplyDeleteΩ, εγώ ξέρετε, η μοντέρνα τέχνη…
Πες τα ρε Otto Reh.... oups! van τέτοιε...!
ReplyDeleteΕίναι θέμα παράκαμψης αρμοδιοτήτων. Πως αποφασίστηκε να παρουσιάζεται η συλλογή Κωστάκη από Αθηναίο; Αίσχος! Η ρώσικη πρωτοπορία είναι αρμοδιότητα της Θεσσαλονίκης!
ReplyDeleteΚαι γιατί η σκακιέρα να είναι του Κασπάροφ, δηλαδή;
ReplyDeleteΜεγαλοπιάνεστε όλοι! Πουλάει μούρη ο Δρ Postmodern και αμέσως όλοι ψαρώνετε να ψωνιστείτε.
Ρε σεις, συνέλθετε! Μιλάμε για άνθρωπο που δεν έχει διαβάσει ούτε φρόϋντ...
εδώ που τα λέμε, ο institucomix έχει τα δίκια του - δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η σκακιέρα είναι του Κασπάροφ, και η χρήση του ονόματός του γίνεται μόνο χάριν εντυπωσιασμού, χωρίς να προσφέρει κάτι το ουσιαστικό το σχέδιο.
ReplyDeleteεπιπλέον, το ξέρω κι εγώ ότι ο Κασπάροφ δεν έχει διαβάσει Φρόιντ..
Μην το συζητας. Φρίκη. Και σα να μην έφτανε αυτό, κάνει μεταμοντέρνο χιούμορ, γουστάρει Γούντι Άλλεν και είναι σεναριογράφος!
ReplyDelete