11.5.11

#126 - КОМИКС


Комикс
Kazimir Malevich

Black Square x 4


11 comments:

  1. Μας κοροϊδεύεις φιλαράκι... αυτό δεν είναι παρά ένας άσπρος σταυρός σε μαύρο φοντο.

    ReplyDelete
  2. Άσχετε! Τι ξέρεις εσύ από Τέχνη;

    ReplyDelete
  3. ο ταζ ειναι ο εξυπνος κι εμεις ειμαστε οι μαλακες, καταλαβες φιλε μου;

    ReplyDelete
  4. Αχ... Ο κόσμος θα ήταν τόσο καλύτερος με λίγο παραπάνω σουπρεματισμό...

    ReplyDelete
  5. αν εχει μελανώσει στο χέρι, εγω το θεωρώ τεχνη

    ReplyDelete
  6. Κυρίως το σκανάρισμα είναι τέχνη, αλλά εντάξει, και το μελάνωμα αν επιμένεις.

    ReplyDelete
  7. αυτο δεν το σκεφτηκα, να σε πω, γιατι συνήθως σκαναρω στο ποδι.

    ReplyDelete
  8. T.Z. στο διοικητήριο!!!
    ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    *sigh.... δεν αισθάνομαι καλά...
    ....οι ρυτίδες.... *sigh!

    ReplyDelete
  9. Ω, εγώ, ξέρετε, η μοντέρνα τέχνη…

    (Κάποιος μου είχε πει κάποτε ότι τέχνη χωρίς ελιτισμό δεν γίνεται…)

    ReplyDelete
  10. Ω, εγώ ξέρετε, η μοντέρνα τέχνη…
    (Κάποιος μου είχε πει κάποτε ότι τέχνη χωρίς ελιτισμό δεν γίνεται…)

    ReplyDelete
  11. Με κάτι τέτοια φτηνά κόλπα, ένας σεναριογράφος προσπαθεί να μας πείσει ότι το κόμικ είναι τέχνη. Σαν να λέμε ότι ένας κάστορας επιμένει ότι με την κολγκέιτ τα δόντια γίνονται αστραφτερά.

    Καλή προσπάθεια, αλλά στην τελική αυτό που έκανες είναι μια ποπ-αρτ εκδοχή έργου του Μάλεβιτς, λίγο καλύτερη από τον πίνακα εκείνου του βλάκα που έβαλε τις φωτογραφίες της Μέριλυν Μονρόε στο φώτοσοπ της εποχής του και τις καδράρισε την μια δίπλα στην άλλη, με αποτέλεσμα να χεστεί η φατμέ και ο ίδιος στο τάληρο.

    Σκατά στο μεταμοντέρνο, ρε!

    Ουστ!

    ReplyDelete